Mõelgem, kust tuleb mõiste „detailing“? Esmakordsed mainimised pärinevad Ameerika Ühendriikidest umbes 50 aastat tagasi ning on tulnud ingliskeelsest sõnast „details“ (’detailid’). Seda mõistet hakkasid igapäevaelus kasutama autohuvilised, kes pidasid seda oma autode ilu taastamise ja säilitamise kunstiks. Just detailid loovad neisse eriliselt suhtudes üldmulje ja terviklikkuse hästi hooldatud autost!
Koos ajastu luksusautode läikivate kroomitud detailide levikuga, kui heledate ja laitmatute autodega uhkeldamine oli kõrge sotsiaalse staatuse sümbol, sai sellest ka jõukate autojuhtide jaoks omamoodi hea tava norm. Autopedantide seast alguse saanud ja oskusliku tehnikana edendatud autode detailing jätkas oma arengut ning jõudis Euroopasse tõelise edusammuna kere täiustamisel ja taastamisel, mida hindasid ja millele andsid lisatõuke peamiselt retroautode omanikud.
Itaallaste kirglik suhtumine ja pidev tipptase masinaehituses viisid Itaalias detailingukunsti intensiivse arenguni. Detailing on lahendus, mis võimaldab alati omada ainulaadset suurepärases seisukorras autot, kuna just see on auto, mis saadab meid iga päev tööl ja igal suvepuhkusel.
Detailerid on autohoolduse valdkonna spetsialistid, inimesed, kes on veetnud aastaid koolitusel ja praktikal, kes on eksperdid teostustehnikas ja saadud tulemuses tänu oma teadmistele turul saadaolevate spetsiaalsete toodete koostiste ja omaduste kohta.
Itaalia ettevõttel Fra-Ber on eraldi osakond, mis tegeleb detailinguga. Kõik selle teemaga seotud tehnoloogilised ideed ja mõtted sisalduvad vastavas tootesarjas Innovacari kaubamärgi all, mis põhineb eksklusiivsel tsüklilisel ensüümidega süsteemil. Tooted on loodud eesmärgiga optimeerida tulemuslikkust, et tagada parim puhastamise, kaitse ja vastupidavuse tulemus.
Järgmises artiklis vaatleme lähemalt etappe, samuti põhjuseid, miks detailinguks mõeldud tooted on tavalistest toodetest kallimad.